سوالات متداول

سوالات متداول

پاسخ سوالات شما احتمالا در پایین موجود است، در غیر این صورت سوالات خود را از طریق آدرس ایمیل info[at]javantel.com با ما در میان بگذارید.

جوان تل چیست؟

ارائه دهنده خدمات تلفن ثابت همراه با خدمات ارزش افزوده مخابراتی در سراسر کشور

نحوه پشتیبانی جوان تل؟

از گزینه پشتیبانی در بالای سایت استفاده نمایید.

چگونه میتوان نمایندگی از جوان تل گرفت؟

ما منتظر شما به عنوان همکار هستیم. از گزینه نمایندگی در بالای سایت استفاده کنید.

جوان تل در کدام استان ها فعالیت و سرویس دهی دارد؟

جوان تل به عنوان یک پروایدر سراسری در کل کشور توان ارائه سرویس را دارد. در حال حاضر نیز در اکثر استان های کشور آماده واگذاری سرویس است.

چگونه میتوان مالکیت خط را تغییر داد

بزودی این امکان ارائه خواهد شد از طریق تیکت در ارتباط باشید

چگونه مشخصات کاربری خود را تغییر دهیم؟

پس از تایید مدارک توسط واحد فروش امکان تغییر مشخصات وجود ندارد و در صورت نیاز باید با واحد فروش تماس بگیرید.

آیا امکان اتقاد و پیشنهاد وجود دارد؟

ما به مشترکین به عنوان سرمایه اصلی نگاه می کنیم. پس آماده شنیدن بازخورد شما در مورد سرویس های ارائه شده هستیم.

حریم خصوصی؟

همواره خود را در حفظ و حراست از اطلاعات شخصی و حریم خصوصی مشتریان مسئول می داند و تعهد کرده که در هر شرایطی از افشای اطلاعات شخصی کاربران خودداری کند.

چطور به جوان تل اعتماد کنم؟

جوان تل به عنوان یک پروایدر مجوزها و تاییدیه های قانونی لازم را داراست و همچنین میزبان سرویس های مخابراتی تعداد زیادی از برندها و شرکت های بزرگ است.

برای خرید سرویس چگونه اقدام کنم؟

سرویس مورد نظر را سفارش دهید و در پرتال مشترکین ثبت نام کنید . همکاران ما با شما تماس گرفته و ادامه روند را پیگیری می کنند.

تعرفه مکالمات؟

هزینه مکالمات بصورت شارژ (Pre-paid) خواهد بود و از نظر هزینه در بالاترین قیمت ۱۰ % از مخابرات ارزانتر خواهد بود.

مدت زمان لازم برای تحویل سرویس؟

یکی از مهمترین مسائل دنیای کنونی سرعت سرویس دهی بر اساس نیاز مشتریان است. ما با درک این مهم سعی داریم سرویس های خریداری شده را پس تکمیل مراحل ثبت نام در کمتر از چند ساعت تحویل نماییم حتی در روزهای تعطیل!

جهت استفاده از سیپ ترانک نیاز به زیر ساخت خاصی وجود دارد؟

در واگذاری ترانک های جوان تل محدودیت استفاده از پروایدر اینترنت وجود ندارد