سی آر ام ابری

سی آر ام ابری

نرم‌افزار سی آر ام ابری، راهکاری ساده و ارزان

 

در سالهای اخیر استفاده از سرویس‌های ابری توسط کسب‌و‌کارها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. سرویس‌های ابری مثل نرم‌افزار سی آر ام ابری، اتوماسیون اداری ابری، نرم‌افزار حسابداری ابری و… در واقع همان خدمات یک نرم‌افزار نصب شده روی سرور داخل شرکت را به شما ارائه می‌دهند. فرض کنید نیاز به یک نرم‌افزار حسابداری دارید، معمولا باید این نرم‌افزار را به همراه لایسنس و دانگل از شرکت تولید کننده بخرید و آن را روی یک سرور فیزیکی نصب کنید. بنابراین برای داشتن یک نرم‌افزار حسابداری محلی باید هزینه ای بابت خرید سرور و خود نرم‌افزار پرداخت کنید. در مقابل اگر همین نرم‌افزار را از شرکتی دیگر به صورت ابری تهیه کنید، فقط هزینه اشتراک این نرم‌افزار را پرداخت خواهید کرد و دیگر نیازی به خرید سرور فیزیکی و لایسنس نرم‌افزار نخواهید داشت و نرم‌افزار شما از هر نقطه جغرافیایی در دسترس خواهد بود.

نرم‌افزار سی آر ام ابری که در‌واقع یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری است به دو صورت محلی و ابری ارائه می‌شود. زمانی که شما یک نرم‌افزار سی آر ام ابری تهیه می‌کنید، در هر زمان از شبانه روز و از هر نقطه جغرافیایی به سرور خود دسترسی خواهید داشت و از این خدمات با کمترین هزینه استفاده خواهید کرد.

در ادامه به سی آر ام ابری و مزیت‌های آن می پردازیم

سی آر ام ابری
سی ار ام ابری

 سی آر ام ابری با محلی چه تفاوتی دارد؟ 

نرم‌افزار سی آر ام به دو صورت ابری و محلی قابل تهیه و استفاده است. زمانی که شما از نسخه محلی یک نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری استفاده می‌کنید در واقع لایسنس این نرم‌افزار را از شرکت تولید کننده به صورت مادام‌العمر خریداری کرده اید. برای استفاده از این نرم‌افزار نیازمند یک سرور جهت نصب و استقرار هستید. همچنین داشتن یک سرویس تحت شبکه در شرکت نیازمند پشتیبانی نیز خواهد بود که یا کارشناس فناوری‌اطلاعات شرکت این وظیفه را برعهده می‌گیرد یا نیازمند عقد قرارداد با شرکت تولید کننده نرم‌افزار خواهید بود.

برای استفاده از نرم‌افزار سی آر ام فقط نیازمند اینترنت پایدار خواهید بود. در واقع شما خدماتی را که نیاز دارید از شرکت سرویس‌دهنده به صورت ماهیانه، سه ماه یا سالیانه با کمترین هزینه اشتراک تهیه می‌کنید. در این شرایط دیگر نیازی به خرید سرور و تجهیزات و همچنین نیروی پشتیبان نخواهید داشت و هر زمان که دیگر نیازی به نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری نداشتید، می‌توانید از پرداخت هزینه اشتراک دوره بعدی انصراف دهید.

مزیت‌های نرم‌افزار سی آر ام ابری

  • ارائه سرویس در لحظه

برای اینکه یک نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری ابری داشته باشید، کافیست روی وبسایت شرکت سرویس‌دهنده درخواست خود را ثبت و با توجه به اینکه این سرویس از پیش روی سرورهای مجازی مستقر شده است، امکان ارائه خدمات را از همان لحظه ثبت درخواست و پرداخت خواهید داشت.

  • صرفه‌جویی در هزینه

همانطور که پیش‌تر گفته شد، برای استقرار نرم‌افزار CRM به صورت محلی نیازمند تهیه لایسنس، سرور فیزیکی و نیروی پشتیبان خواهید داشت. تمام این موارد در کنار هم شما را متحمل هزینه‌های زیادی می‎‌کند. در صورتی که اگر از نسخه CRM ابری استفاده کنید دیگر نیازی به پرداخت اینگونه هزینه‌ها نخواهید داشت و تنها هزینه اشتراک خدمات را متناسب با تعداد کاربر و مدت زمان استفاده به شرکت سرویس‌دهنده پرداخت خواهید کرد.

  • دسترسی آسان

با توجه به اینکه نرم‌افزار CRM ابری بر روی بستر اینترنت به مشترکین ارائه می‌شود، بنابرین فرقی نمی‌کند شما در شرکت هستید یا دورکاری می‌کنید. در تهران، اصفهان یا حتی خارج از ایران هم که باشید، تنها با داشتن یک سرویس اینترنت به CRM خود دسترسی خواهید داشت.

  • پشتیبانی رایگان

شرکت‌هایی که خدمات نرم‌افزار CRM ابری ارائه می‌کنند، به دلیل حساسیت‌های زیادی که سرور‌های ابری دارند معمولا به صورت 24 ساعته از این سرورها نگهداری و پشتیبانی ‎می‌کنند. بنابراین دیگر نیازی به کارشناس پشتیبانی مستقر در شرکت یا عقد قرارداد پشتیبانی به شرکت تولیدکننده نرم‌افزار نخواهید داشت.

  • جابجایی محل کار بدون از سرویس خارج شدن CRM

زمانی که قصد جابجایی محل کار را داشته باشید، سرویس‌دهی و دسترسی به اطلاعات مشتریان و به صورت کلی عدم قطع ارتباط با مشتریان در این زمان بسیار حائز اهمیت خواهد بود. با توجه به اینکه نرم‌افزار CRM ابری بر روی یک سرور مجازی مستقر است و به محل شرکت شما وابستگی ندارد، بنابراین در زمان جابجایی شرکت دغدغه‌ای برای قطع ارتباط با مشتریانتان نخواهید داشت.

  • ارتقای سرور CRM ابری بدون دردسر

اکثر شرکت‌ها خواهان رشد و ارتقای سازمانی خود هستند. رشد یک شرکت برابر است با افزایش تعداد نیروی انسانی و نیازمندی‌های سیستماتیک جدید که منجر به ارتقای نرم‌افزارهای درون سازمانی و سرورها خواهد شود. در این شرایط، بر خلاف سرورهای محلی، استفاده از نرم‌افزار CRM ابری به شما این امکان را خواهد داد که بتوانید در عرض چند دقیقه سرور خود را متناسب با نیازمندی‌های جدید ارتقا دهید.

  • ارتباط با مرکزتلفن ابری

با استقاده از ارتباط مرکز تلفن ابری و CRM ابری می‌توانید یک سیستم ارتباطی کامل و ارزشمند جهت تعامل بهتر با مشتریان خود داشته باشد. به طور مثال اطلاعات تماس مشتریان را به صورت اتوماتیک در نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری ثبت کنید. یک سیستم پاپ‌آپ تلفنی یا دفترچه تلفن هوشمند جه تماس سریع با مخاطبین داشته باشید. همچنین با ارتباط این دو سیستم ابری می‌توانید مشتریان خود را احراز هویت کنید یا پس از اتمام مکالمه برای آنها پیامک تشکر، تبلیغات یا یک پیام خبری ارسال کنید.

crm ابری

 

با نرم‌افزار سی آر ام ابری هوای کسب‌و‌کارتان را داشته باشد

نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری به شما کمک می‌کند تا برای فرآیند فروش خود از زمان اولین ارتباط تا زمان مراقبت از مشتری و فروش‌های بعدی برنامه‌ریزی و تمام مراحل را سازماندهی کنید. این سیستم به شما کمک می‌کند مشتریان خود را فراموش نکنید، وظایف خود را ثبت و برای انجام و یادآوری آنها تاریخ در نظر بگیرید، به سابقه مشتریان خود دسترسی داشته باشید، فاکتورهای خود را به صورت منظم آرشیو کنید و به صورت کلی تمامی مراحل فروش خود را به صورت سازماندهی شده از طریق نرم‌افزار سی آر ام ابری پیش ببرید.

جهت مشاوره و خرید سی آر ام ابری با ما در تماس باشید
02191301005

 

درخواست مشاوره و دمو

جهت مشاوره، تست و دمو لطفا فرم رو به رو را تکمیل نمایید.

در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت.

فرم دمو
1 Comment
  • سعیدی
    پاسخ
    Posted at 8:05 ب.ظ, 11/09/1399

    بسیار عالی و کاربردی هست مخصوصا اتصال به سیستم ویپ

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت